DENİZ KIZININ MEKANINI BASTIK !!

6 800 görünümler 170 B

Bu video da sahilde gördüğümüz deniz kızının mekanını basmaya gittik ve gerçekten sıkıntılı oldu , gerçek deniz kızı görmek çok farklı bişeymiş arkadaşlar. İyi seyirler..


Videoyu beğendiyseniz ve Daha fazla bu tarz video istiyorsanız
LİKE ve YORUM atmayı unutmassanız gerçekten çok sevinirim dostlar

-Reklam ve Sponsorluk görüşmeleri için (Business) : yigitalp@kreatif.studio

Abone Ol ► bit.ly/2aCIYah


►İnstagram'da takip et : bit.ly/2fPBfot - @yigitalpcavdar


►Snapchat : yigit_alpcavdar


Tüm soru ve önerilerinizi yigitalpcavdar7@gmail.com mail adresine atarak iletebilirsiniz!

Lütfen ;
- Yorumlarda saygılı olup küfür ve hakaret edenleri spam olarak işaretleyin.
- Kanal tanıtımı ve reklam yapmak yasaktır.

YORUMLAR

  1. yia¤ÖMERヅ
    yia¤ÖMERヅ
    Saatler önce

    Abi abla nin insta varmı beyaz ayakkabı nin fiyatını soracam

  2. Yusuf Baba😎
    Yusuf Baba😎
    4 saatler önce

    Abi nasıl vidyo çekicin önümde arkamda siyah bir şeyler görüyom

  3. cansu yılmaz
    cansu yılmaz
    10 saatler önce

    Abi deniz kızının yünü aç lütfen ve yüzü gamzeye benziyor

  4. AYŞE ARSLAN
    AYŞE ARSLAN
    2 gün önce

    Abi gerçekmi biz çok korktukk

  5. Berat Meşe
    Berat Meşe
    5 gün önce

    baya belli

  6. Berat Meşe
    Berat Meşe
    5 gün önce

    bi güzel yalan uydurmuş sun orda deniz kızı değil normal kostümlü bir adam var

  7. poyraz kırall
    poyraz kırall
    6 gün önce

    O deniz kızı gerçek olsa hepiniz altınıza sıçarsınız

  8. Erinç Erkil Yalçın
    Erinç Erkil Yalçın
    16 gün önce

    bu deniz kızı değil , deniz dayısı falan.. bildiğin dayı bu

  9. Ali emir Aykal
    Ali emir Aykal
    18 gün önce

    Seviliyosun

  10. Muhammed Yasar Atasayar
    Muhammed Yasar Atasayar
    19 gün önce

    ABİ SEVİLİYORSUN KENDINE DİKKATET

  11. Turab Aliyev
    Turab Aliyev
    20 gün önce

    Lütfən deniz kızı vidyolar çekin

  12. Ayşe eylül Konuk
    Ayşe eylül Konuk
    22 gün önce

    Kurguya bak jsjs kanalin100%99 kurgu

  13. Azra Ünlü
    Azra Ünlü
    26 gün önce

    Ddddddd

  14. Kudo Memo
    Kudo Memo
    Aylar önce

    HER VIDEO KURGU OLMAK ZORUNDAMI !

  15. ESLeM irem   savaş
    ESLeM irem savaş
    Aylar önce

    Adana Yagit

  16. Ferdun Karakaya
    Ferdun Karakaya
    Aylar önce

    u

  17. Songul Arslan
    Songul Arslan
    Aylar önce

    Abi denizkızı dedigın deniz erkeyi olmasın 🤣🤣🤣

  18. ibrahimfortnite 1245
    ibrahimfortnite 1245
    Aylar önce

    Abim kurgu olursa bari güzel olsun deniz kızının ayağında niye ayakibi var😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣

  19. senan lacinov
    senan lacinov
    Aylar önce

    ,👍👍👍👍

  20. aysenizzzw_w
    aysenizzzw_w
    Aylar önce

    Çok korkunçtu

  21. aysenizzzw_w
    aysenizzzw_w
    Aylar önce

    Sen nerde yaşıyosun

  22. enes atilla
    enes atilla
    Aylar önce

    6:45 valla ben olsam oo korkuyla herşey yaparım yasin abi

  23. Akin Alptekin
    Akin Alptekin
    Aylar önce

    Özel 🇹🇷

  24. Akin Alptekin
    Akin Alptekin
    Aylar önce

    ,alan🤣

  25. turkish_mizah311
    turkish_mizah311
    Aylar önce

    Olm kurguya bak , 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🙁🙁🙁😁😁😁😁😁

  26. Beyaz Kum
    Beyaz Kum
    Aylar önce

    Gerçekden deniz kızı var mı

  27. Beyaz Kum
    Beyaz Kum
    Aylar önce

    Abi burası neresi

  28. Elif Toker
    Elif Toker
    Aylar önce

    Peruk güzelmiş :D

  29. MÖHTƏBƏR ABDULLAYEV
    MÖHTƏBƏR ABDULLAYEV
    Aylar önce

    Deniz kızıyla niye öpüşmediniz

  30. irem alara TV
    irem alara TV
    Aylar önce

    abi bu erkek ben ziyo😅

  31. 👑 TAEHYUNG’UN KRALİÇESİ 👑
    👑 TAEHYUNG’UN KRALİÇESİ 👑
    Aylar önce

    Eskiden daha iyi rol yapıyordunuz

  32. Emir Yayov
    Emir Yayov
    Aylar önce

    Aa namık abib🤪🤪🤪

  33. egehan Glç
    egehan Glç
    Aylar önce

    knk bende gördüm zor kutuldum safugaıgrdsh

  34. gizemli kız
    gizemli kız
    Aylar önce

    Haha internet ten baktım deniz kızı öyle bişey değil görmesem inanıcam

  35. kar taneniz ❄️
    kar taneniz ❄️
    Aylar önce

    Kurgular prensi valla

  36. ZNS GAMER
    ZNS GAMER
    Aylar önce

    Abi villa havuzunda Benim yanimdaydi

  37. Aziz Altun
    Aziz Altun
    Aylar önce

    👍👍👍👍

  38. talha pro #TÜRKİYE YANIYOR
    talha pro #TÜRKİYE YANIYOR
    Aylar önce

    Yavaşlatın gözüküyor yüzü

  39. Mehmet Ali Keçeli
    Mehmet Ali Keçeli
    Aylar önce

    Bi video izliyom ney organ mafyası ramazanın karnında iki dk de karnına kafasını tutuyo

  40. Yasin Kizilkaya
    Yasin Kizilkaya
    2 aylar önce

    Korkudanizlyemdim

  41. rexfil Aga
    rexfil Aga
    2 aylar önce

    Lan içeriği salsana mal aw kaç yıl oldu

  42. Özlem Kosif
    Özlem Kosif
    2 aylar önce

    Adi kenbini bizim için tehlikeye atma🖐🏻😙😚❤️

  43. Özlem Kosif
    Özlem Kosif
    2 aylar önce

    Adi uraşma

  44. Furkan BalYeMeZ
    Furkan BalYeMeZ
    2 aylar önce

    Yalanci kurgucu

  45. blackaker1
    blackaker1
    2 aylar önce

    Kanka deniz kızı erkekmi awq

  46. Emir alp
    Emir alp
    2 aylar önce

    Abi ölü sevgilin gamze olabilir mi

  47. FURKAN GÜNTEPE
    FURKAN GÜNTEPE
    2 aylar önce

    Abi gece vakfikebir De gez buyuk ihtimal cok esrarengiz seyler olacak

  48. Badem Sözer
    Badem Sözer
    2 aylar önce

    ABİ. SİZİ. Çok Seviyorum. Kral Sın

  49. alisa faed
    alisa faed
    2 aylar önce

    Hepsi yalan dolan bunlarin inan mayin

    1. Cem
      Cem
      2 aylar önce

      Baya iyi yazım kuralı

  50. Rahimdovletov052 Rahimdovletov052
    Rahimdovletov052 Rahimdovletov052
    2 aylar önce

    Abi kuruqu deyil duv duv div 😎😎😎🙋

  51. Mustafa Uysal
    Mustafa Uysal
    2 aylar önce

    ABİ KAÇ ZAMAN'DIR KÖYDEYİM İNTERNETİM YOKTU BENDE TEYZEMİN EVİNE GELDİM SENİ ÖZLEMİŞİM BAYRAMIN 4'CÜ GÜNÜ EVDEYİM KAVUŞACAĞIZ SENİ SEVİYORUM

  52. Minel Gülmez
    Minel Gülmez
    2 aylar önce

    1: 8:09 0.25 e alın yan koltukta saç ve omuz gözüküyor 2: yasin niye arkada cunku yan koltukta deniz kızını canlandıran kisi oturuyor Güzel kurgu knk

    1. Cem
      Cem
      2 aylar önce

      Yooo her şey kurgu değil bu yaşandı:D

  53. The emre
    The emre
    2 aylar önce

    DENİZ KIZI

  54. Murad Memmedov
    Murad Memmedov
    2 aylar önce

    Kurqununda boylesin gormedik bee

  55. Kenan Türkel
    Kenan Türkel
    2 aylar önce

    Ben yüzünü gördüm erkek deniz kızı

  56. ben.panda.aq.
    ben.panda.aq.
    2 aylar önce

    Aga be çok sonradan keşfetime çıktı g oldlarhatırlar aga beaaa

  57. Hüseyin Deniz
    Hüseyin Deniz
    2 aylar önce

    Korku videolari gelsin severek izliyorum 😊😊😊

  58. Yağız Gökay HD
    Yağız Gökay HD
    2 aylar önce

    Aga be eski günler xd

  59. Efe Bayram
    Efe Bayram
    2 aylar önce

    Abi ramazan nerde kaldı özledik be

  60. yusuf karabulut
    yusuf karabulut
    2 aylar önce

    yiğit vidyo atın

  61. Mustafa Kahraman
    Mustafa Kahraman
    2 aylar önce

    Sende olmasan gulemiycez

  62. Fenerbahçe
    Fenerbahçe
    2 aylar önce

    bu ne aq SMETKETLLŞEYŞŞYEILEYLKEYÇORUĞUTPİILY)RUOL

  63. sessiz beyin
    sessiz beyin
    2 aylar önce

    Kurgu oooooo severiz

  64. enfal sağır
    enfal sağır
    2 aylar önce

    ABİ YALAN SOYLEME ANCA BİLETİ KANDIRIP DURUYORSUNUZ ALLAH KURI KERİM DE DEDİKİ BEN SADECE İNSAN VE HAYVANLARI YARATIM DEDEİ KURI KERİM DE YALAN SOYLEMEZ SONUC SİZ ANCA COCUKLARI KANDIRIN

  65. Yakup Efe yalap
    Yakup Efe yalap
    2 aylar önce

    Abi atik video at abonelikten çikcam

  66. Erol Koc
    Erol Koc
    2 aylar önce

    Yigit abi niye hic video atmuyorsun

  67. rüzgar iskender
    rüzgar iskender
    2 aylar önce

    Lan video at srtik

  68. Gulshen Muradova
    Gulshen Muradova
    2 aylar önce

    Abı video nu aaaaaaaaaaaaaattt

  69. Filiz Güney
    Filiz Güney
    2 aylar önce

    Ramazan #rendi_popping e çok benziyor

  70. isko_k9 yordan
    isko_k9 yordan
    2 aylar önce

    Abi 937 abonen war neden daha 0

  71. şenol can semiz
    şenol can semiz
    2 aylar önce

    2 kişiye 5 kişi dalmak adamlık mı ?? korkusuna telefonlarda kapatmışsınız . D Sizin gibiler çöp tenekesine çıkan kediden korkarlar.

  72. Mehmet Rezaei
    Mehmet Rezaei
    2 aylar önce

    Enesi niye dövdün abi

  73. FF AHMET
    FF AHMET
    2 aylar önce

    PARRRRRRRRONAYAK!!!!!! YİĞİT ALP ABİCİM OYUN VİDEOSU ÇEKSEN 😌🙄 KOSTÜMLERİ ALDIĞIN SİTENİN LİNKİNİ VERİR MİSİN?😂😂😂😂😂😂 KOSTÜM PARTİSİNE GİDECEM. 🎉🎉🎉🎉🎉😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝

  74. Ömürhan Çagatay
    Ömürhan Çagatay
    2 aylar önce

    Kurgu ama güzel

  75. chamallows
    chamallows
    2 aylar önce

    adres:beymezarlığı bitti

  76. chamallows
    chamallows
    2 aylar önce

    abi benim büyük dedemin mezarlığında kabir gecesi olmuştu bide ağlamıştı ağlarken benimle konuştu

  77. Gülşah Keskin
    Gülşah Keskin
    2 aylar önce

    1 aydır 900K klibi videosu gelicek ölme eşeğim ölme

  78. Gülşah Keskin
    Gülşah Keskin
    2 aylar önce

    Sadece Haftada 1 video atmaya başladı bu video 1 hafta oldu 2 hafta olcak kanalı kapatsın daha iyi be yazık insanlara

  79. Üçüz eğlence
    Üçüz eğlence
    2 aylar önce

    Bi sende vide o çekmiyon

  80. ramazan yıldız
    ramazan yıldız
    2 aylar önce

    Abi video gelecek mi ne zaman

  81. UMUTTOPRAK ABAY
    UMUTTOPRAK ABAY
    2 aylar önce

    Abi neden Enes abiya saldırdınız tiktokur olan Enes batur değil

  82. Kerem Toktaş
    Kerem Toktaş
    2 aylar önce

    Birini dovmek kolay

  83. Mehmetwearly
    Mehmetwearly
    2 aylar önce

    Enes soyluya 6 kişi daldınız ikiniz kameramanla tek tek kademesiniz dimi korkudan

  84. AZER BABA FAN
    AZER BABA FAN
    2 aylar önce

    Y- İ- Ğ- İ -T A- L- P C -A- V -D- A -R

  85. özcan aydoğdu
    özcan aydoğdu
    2 aylar önce

    gercekten bu küçük çocukları kendinize kandırmanız kadar video fikri çalışsanız en azından helaliyle para kazanmış olurdunuz arkadaşlar size sesleniyorum nolur emeksizce,helalsizce kazanılan paraya yardım etmeyin

  86. EYÜP UĞUR
    EYÜP UĞUR
    2 aylar önce

    Abi gözleri sanki biraz kırmızı

  87. Fırat
    Fırat
    2 aylar önce

    aBi ÇkO dİkKaT eT ÇoK rİsKli ViDoLaR çEkiYoN

    1. Utku Uçar
      Utku Uçar
      2 aylar önce

      Sjsjsjsjsjjsjsjshsjsj

  88. Semih akar
    Semih akar
    2 aylar önce

    yürübe abi

  89. Gamze Yaman
    Gamze Yaman
    2 aylar önce

    Abi 6 gündür video atmuyoaun video at

  90. Efe Sağdıç
    Efe Sağdıç
    2 aylar önce

    🧜🏻‍♀️ evini yakıp kçın sonra tanışın

  91. Konul Kerimova
    Konul Kerimova
    2 aylar önce

    Abi vala eski videonu ozledim pna bakiyom

  92. Terane Hesenova
    Terane Hesenova
    2 aylar önce

    Abi video at kalp aticam

  93. Kenan Ozguler
    Kenan Ozguler
    2 aylar önce

    Abi video gelsin lütfen

  94. bangtan
    bangtan
    2 aylar önce

    05:22 Yiğit: bu sefer sen gitsene Yasin: knk yok s*ker beni s*ker beni alır götürür Anırdım burda

  95. Saeid Mohammadi
    Saeid Mohammadi
    2 aylar önce

    Bigorsenabi5denizkizisuyunaltinagirdimbengizligizli

  96. Saeid Mohammadi
    Saeid Mohammadi
    2 aylar önce

    Abisuyunaltindacokguzelseylerbaldum

  97. Bilal MAYATÜRK
    Bilal MAYATÜRK
    2 aylar önce

    FARİZ ABİ KRALDIR GERİSİ YALANDIR

  98. emk pro1
    emk pro1
    2 aylar önce

    montajda bak ölü sewgiline benziyo

  99. emk pro1
    emk pro1
    2 aylar önce

    ya kızın erkek sew varsa dikattttttttttt moruk !!!!!!!!!!!!!!!!!!

  100. Sude Malkoc
    Sude Malkoc
    2 aylar önce

    Abi ya adamsın seni çok seviyorum yigit abi